Sovaa

Heej!

Hann aldrig blogga igår. Jag var med Malin till typ 8.. Vi var i stallet och släppte in hästarna och jag fotade ;)
Jag har inte hunnit ladda upp bilderna än, men de kommer!
När vi kom hem åt vi middag och glass.. Sen dampade vi runt som vanligt ;)
Malin bad mig ladda ner CamWow, så vi hade lite kul med den appen också xD
Malin och jag hade jättekul, iallafall jag ♥

När pappa kom och hämtade mig skulle jag plugga tyska och svenska, men jag orkade knappt. Jag var faktiskt väldigt trött :o
Men jag såg iallafall på film och PLL.

Idag var jag med mikkis :)
Vi var hemma hos henne och där åt vi kladdkaka och fotade varandra med CamWow xD

Men nu ska jag gå och soova. God Natt!


Naaw, vad gulliga. De matade varandra ;)
Fotade de samtidigt som de "blöta fåglarna".










image description

Kommentarer
Postat av: Maliin'

jag hade också jättekul :D haha bilderna på Stjärna, jag dör! <3

2012-02-16 @ 16:30:25
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0