Bad update

Heej!

Sorry för dålig uppdatering, men jag har inga nya bilder eftersom jag inte har tid att fota.
Skolan tar upp all tid. På morgonen när man vaknar är det mörkt, och när man kommer hem från skolan är det skymning! Inte kuuul... :(
Men jag ska försöka gå på promenad igen i helgen och fota, precis som i måndags ;)

Just nu ska jag gå och lägga mig, för att orka upp imorn. Som vanligt -.-
Men ikväll har jag:
Chattat på skype, pluggat lite.. eller inte alls, chattat lite.. Och sen förhörde jag faktiskt mig själv muntligt på svaren till No-provet :D Duktigt...

Imorn är det ridning för första gången iår. Hoppas det blir kul! För det har jag räknat med, och annars blir jag besviken. B-)
(fin smiley)

GO' NATT!! :D



Naaw, visad bild på trötta Lillen ♥ :)




image description

Kommentarer
Postat av: felicia

gillar du djur? kika in och svara på dagens fråga:)

Kram

2012-01-12 @ 13:31:47
URL: http://www.asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0