Home

Hellu!

Idag tänkte jag gå hem till pappa för att spela COD. Jag gick hem med juicen eftersom vi går samma väg, men det var så kallt att gå i tights så jag tog en liten "paus" på några minuter hemma hos henne ;)

Jag hade gått till Barnsjön när jag plötsligt kom på:
MINA NYCKLAR, DE LIGGER KVAR I MITT PENNSKRIN!
(jag hade lagt de där för att mitt skåp ville inte stänga sig, så jag behövde hjälp.. Och sen glömde jag de där xD)

Så jag ringde blerurk och frågade om han var hemma hos mamma eller pappa och med min tur var han hemma hos MAMMA -.-

Jag sms:ade juicen att jag glömde nycklarna och då sms:ade hon att om jag skyndade mig kunde jag åka med henne till frisören. Så jag sprang från Barnsjön och hann precis innan hon åkte.

Vi satt i väntrummet medan juicens mamma vart klippt. Fast jag blev hämtad av mamma innan juicen ens börjat klippas.. :(

Men när vi kom hem åt vi middag och nu sitter jag här!






image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0