Imorn blir det Kungsberget

Heej!

Imorn är det valdag i skolan, och skidåkning på Kungsberget blir det för mig!
Har bara åkt skidor en gång förut, förra året.. Så jag kan lova att jag är riktigt duktig. x)
Digitalkameran följer med, så jag ska filma och fota. Jag hade tänkt filma det första åket för iår, och ja, det kommer gå super... hehehe...

Jag har ju inte bloggat de senaste dagarna, men det har inte hänt så mycket.
Idag har jag och mamma gått på promenad igen, jag har fotat. Men det fanns dock inte så mycket att fota.
Bara lite änder och sådant..


Killer-queen som mamma kallar denna katten.
Anledningen är att katten ofta går runt med byten i munnen...


Attack!




image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0