Mina djur

Hej!

 

För er som inte har följt min blogg tänkte jag visa vilka djur jag har haft↓

 

Vandrande löv. Just denna  sorten jag hade är inte särskilt lik ett löv,
men det är iallafall så dem kallas. Bilden är tagen från Google.

Vandrande pinnar, i massor! Bilden är tagen från Google.
Det här är mamma ,, eller smilies som hon hette först ( innan hon fick ungar )   Men hamstrar lever ju inte så länge ...    Mamma blev 3 år ( väldigt långt liv för en guldhamster... :( :)
Mamma hamster, plus alla hennes 7 ungar, fast det var bara 5 som överlevde... :(
Men jag har haft 2 andra hamstrar också, Mullis och Majsan.

Nine. Åh, saknar honom såååå mycket!
Men han fick problem med ögonen när han var runt 8, och när han var 9 år
mådde han så dåligt att vi var tvugna att ta bort honom :'(
Nicke hade vi också, jag har en bild på honom på min gamla mobil.
Vi får se om jag orkar ladda upp den.

Chichi, hon och hennes kompis Luddan↓ blev över 6 år.
Och sen har vi Wilma, har tyvärr ingen bild på henne.

Minilammet ;)

HoneyBack, stackarn. Fick sin magkörtel infekterad och var
 tungen att tas bort :'(♥

Och sista har vi Sally och Mandy. Två eldbukssalamandrar.
Jag vet inte hur gammal Sally blev, men Mandy blev runt 15-16 år tror vi.

Djuren jag har nu:

Lillen och Svarten. Brorsor till Honey.
Svårt att lista ut vem som är vem! x) De är nu 3 år gamla.

Mitt akvarium. Med kilfläcksrasboror, neontetror, en mal,
massa snigelätande snäckor, och amanoräkor.'




image description


Kommentarer
Postat av: becka

På min blogg har jag tagigt upp en fråga om en speciell FB status..vad tycker du om detta?



kram becka

2012-01-14 @ 11:39:44
URL: http://beckasponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0