Översovning med juicen

Heej!

Igår var jag med juicen ;)
Vi såg på film, spelade COD och provade blerurks luftgevär eller vad det nu heter.. Det gick ganska bra för att ha varit den första gången (som jag kommer ihåg).

Filmerna vi såg på var:

Km31 - skräckfilm, ganska obehaglig..

Benjamin Buttons otroliga liv - BRA FILM :)

Vi gick och la oss vid 05.30 hehehe, så vi somnade runt 06 x)
Jag vaknade vid 11, och när juicen vaknat åt vi frukost och spelade Cod, ända tills hon skulle hem. Hon skulle hem vid 20, så vi spelade rätt länge! xD
När juicen åkt fick jag skjuts av pappa hem till mamma. Och nu sitter jag här i mitt rum, och bloggar :)

Hejdå!


Gammal bild från arkivet.




image description


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet att alla skriver en massa skit snack om hemsidor som inte funkar att tjäna pengar på.



Men efter att ha forskat alla dessa hemsidor i månader så hittade två som verkligen funkar utan att behöva köpa något? Få liksom 200 på 2 dagar WORT IT!



LÄS HÄR:

http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-snabbt-och-enkelt-funkar.html#comment

2012-01-08 @ 22:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0