Söndag

Heej!

Förlåt för att jag inte har bloggat de senaste två dagarna, men jag ska berätta vad som hänt igår, och i förrgår.

I förrgår, fredag, så gick jag direkt hem från skolan för att spela COD med alicia. Hennes brorsa var också med. Online asså :)
Vi skypade samtidigt, men samtalet krånglade så det slutade med att vi inte skypade...
På kvällen såg jag på film, och så somnade jag i soffan och sov där hela natten, hehe :)

Igår, ja, jag vaknade ju i soffan. Klockan 8..
Spelade ännu mer COD. Om ni undrar så har jag svårt för att tröttna på spel ;)
Men sen vid kvällen åkte vi till Ikea, blerurk skule ha nån ram, och jag ville typ köpa en kudde.
Och eftersom Ikea ligger så nära Heron City tänkte vi passa på att se på bio också. Men det vart totalt kaos!
Fullt med folk över allt, och vi glömde biokorten i bilen när det tog 15 minuter bara att ta sig upp till biljettkassorna!

Men det slutade med att vi åkte till ica maxi och köpte en film istället xD
Så när vi kom hem såg vi på den, och jag somnade is offan IGEN.

Idag, den 22/1-2012, sitter jag i soffan, där jag vaknade ännu en gång, för att spela COD :D

Jag vaknade vid halv 8 och då var det ganska ljust ute tack vare snön, så jag passade på att fota de varelserna som hälsar på oss för käk :)






image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0