Dröm

HeLlU :)
 
Igår somnade jag precis som alla andra dagar runt 1-2-tiden, fast jag vaknade jag vid 10.30 istället för 11. När jag vaknade började jag drömma, så det var liksom en dagdröm.. fast jag var helt borta. xD
 
Drömmen började med att jag gick till skolan från mamma och sen glömde jag ett papper som skulle vara inlämnat idag, så jag sprang hem igen och upptäckte att jag inte skulle hinna tillbaks i tid. Jag ringde mamma och frågade om jag kunde få låna hennes bil. Hon suckade tungt i mobilen och sen sa hon ja. Vem säger ja till det!? xD
Jag hoppade in i bilen och sen körde jag (konstigt nog så hade mammas och pappas hus bytt plats) vägen från pappas hus till skolan. Det kändes en aning konstigt för att jag var så liten i bilen så jag knappt kunde se ut, och sen det här när man skulle bromsa. Vilken pedal var det? Jag hade ganska svårt att kontrollera var mina fötter var, så när det kom en stopplikt körde jag rätt förbi. Jag kommer lugnt få körtkort när jag blir vuxen. ;)
 
Jag kom fram till skolan i tid iallafall och parkerade perfekt. Sprang in, slutförde min skoldag och sen när jag skulle hem igen hade jag bilen där. Jag vart hypernervös när jag skulle backa ut och bilen ville bara köra framåt. Men sen lyckades jag ta mig ut, även fast jag gjorde en enorm repa på bilen bredvid. :D (jag har ingen aning om hur repan kunde hamna så högt upp som den gjorde.)
 
Jag satt i bilen och flämtade när jag precis backat ut, och DÅ kommer ägarna till den repade bilen och så hör jag att de säger:
"Den är skadad" Och "jaja, det finns inget vi kan göra åt det".
Det var först DÅ jag vaknade på riktigt. Haha.. ;)
 
Kommer nog bli roligt att läsa detta när jag blir vuxen, om jag har kvar bloggen förstås. :)
 
Ungefär såhär såg det ut i min dröm när jag insåg att jag repat bilen bredvid. xD
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Natalie

Superfin blogg!
Ha en fortsatt bra dag! :)

2012-07-04 @ 16:48:05
URL: http://nataliejjaber.blogg.se
Postat av: Elke

skrattade när jag läste :P

2012-07-04 @ 19:54:33
URL: http://elkemohede.blogg.se
Postat av: Frida A.

haha, rolig & fin blogg! :D

2012-07-04 @ 20:48:23
URL: http://www.friwdas.blogg.se
Postat av: Cornelia

sv; Haha, nej så gulligt ! :) Gördu ? (:

2012-07-05 @ 09:39:48
URL: http://coornelia.blogg.se
Postat av: Felicia

Vilken knasig dröm, sitter och småler lite för mig själv. Drömmar kan vara så grymt konstiga. x)

2012-07-05 @ 13:56:40
URL: http://chicheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0