Fågelarter

Sorry för att jag inte bloggat så bra de senaste dagarna, men jag var ju på Ikea igår. Jag köpte då en ny säng och när vi var klara där storhandlade vi på Ica Maxi och när vi kom hem var klockan 9 - eller något sånt.. Då rev vi de gamla sängarna och byggde ihop de nya (min bror köpte också en ny).
Jag gick och la mig när allt var klar (vid 03-tiden :$) och somnade rätt snabbt i min nya sköna säng. :)
 
Idag har jag städat nästan hela dagen. Det blev rätt stökigt igår..Jag har också kopplat in TV:n och en massa lampor. Hyllorna är också uppsatta. Jag valde att inte vrida på skrivbordet iallafall, men jag vill gärna bygga om det lite.
 
Jag blev iallafall mycket nöjd med mitt rum nu. Det har alltid varit i miniformat i mina ögon, men nu känns det mycket större! :)
 
Jag ska göra mig klar nu, imorn ska jag göra något kul. Jag har inte bestämt vad, men något ska jag hitta på.
 
Bilder från idag...
 
Nötväckor..
Jag vet inte vad det där är för fågel, det är första gången jag sett en sådan i vår trädgård. Den är ung vilket också gör att det är svårt att se vilken art det är. xD Någon som vet?
Koltrast som nyss har badat..
Ung talgoxe.
Vuxen blåmes med ung talgoxe i bakgrunden. Vuxen talgoxe som småbråkar med en ung blåmes.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0