Helt upptagen

Hej och förlåt för uppdateringen!
 
Jag åkte till pappa vid kl.11 imorse för att vi skulle riva vår lekstuga och vår trädkoja.
Vi började med lekstugan och med den höll vi på i kanske 3-4 timmar. Då har vi alltså tagit ut varenda spik som man kan göra illa sig på i verenda bräda. Trädkojan gick snabbt att ta ner, max 30 min. Men innan vi skulle sortera plankorna och spikarna så ville Erik åka till Mediamarkt och kolla på något skal till hans nya mobil.. Så jag tänkte att då kan ju jag följa med och pappa kan släppa av mig hos mamma för att jag skulle äta middag där. Så vid 18-tiden kom jag till mamma. Vi åt middag, såg på TV osv. Nu ska mamma sova, så jag måste vara väldigt tyst..
 
Jag fotade lekstugan innan vi rev den och sen gjorde jag en "före och efterbild", men den vägrar att bli ippladdad på bloggen. :@ Så det får bli 2 vanliga bilder. De är väldigt dåliga för att jag inte hade något bra ställe att stå på för att altanräcket inte skulle bli med i bilden. Men jag kan säga att vår tomt känns liiite störra nu iallafall. :)
 
Denna bild får vara kvar i inlägget.  ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia Josefsson

Kolla gärna mitt senaste inlägg som handlar om att "köpa sig till framgång" lämna gärna en kommentar om din åsikt! :)

2012-07-08 @ 09:50:56
URL: http://oliviajosefinaaa.blogg.se
Postat av: jenny

Himlans cool bild!:) vad har du för kamera?

Kram Jenny

2012-07-08 @ 12:05:25
URL: http://Jedressage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0