Hos Malin

Hejhej!
 
Idag har jag varit med Malin. :) Vi har hoppat och lekt med Stjärna, och hon badade i hennes lilla pool, medan Malin badade i den stora familjepoolen. Jag  skulle också gjort det men jag lyckades göra illa varenda tå på höger fot när jag gled på gräsmattan precis innan. Haha x) Sen har vi vart ute och plockat blåbär.
Men vi har haft det jättekul och Malin fick låna min gamla kamera så båda kunde fota. :)
 
Nu är jag hemma och packar medan Malin rider. Hon hämtar mig efter stallet och så ska vi sova i Schtuga! Kommer bli awesome. :D
För er som undrar vad detta är, det är hålet där vattnet i poolen sprutas ut. x)
Vattengrav där. :P
 
Imorgon ska jag vara med Alicia. Jag åker hem vid 13 och när Alicia kommer vet jag inte, det enda jag vet är att hon sover över. ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0