Ikea

Tjenare! :D
 
Idag ska vi till Ikea och jag ska kolla på/köpa en ny säng. Vi kan inte åka än då tvättmaskinen måste bli klar innan, men det är väl snart hoppas jag. Jag brukar alltid tycka att det är kul att åka till Ikea, men när jag väl har varit där i 1 timma vill jag bara åka hem vilket är otroligt svårt då pappa aldrig tröttnar på att vara där inne. x)
 
Efteråt kommer jag (om jag köper en säng förstås) ta ut min gamla säng, bygga ihop den nya, storstäda mitt akvarium och flytta skrivbordet.
 
Jag uppdaterar förmodligen mer när jag kommer hem sen. Hejdå!
Blerurk. Jag tror inte han vet om att jag fotade den här bilden..
Gräsand-hona. Båda bilderna är fotade i Gammelströmmen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0