Längtar till söndag

Hejsan!
 
Idag har mamma och jag bestämt att vi ska till Kolmården på söndag (nästa vecka) och Malin ska följa med. Det kommer bli jättekuligt. :D Malin följde med förra året också. :P

Mamma ville att jag skulle gå ut idag, så jag tog två dynor och la mig i soffan (utesoffan) och sen vips så somnade jag... Oops.. Jag har haft megasvårt att sova de senaste dagarna, som jag kanske nämnt. Och det gör inte saken bättre om jag sover på dagen istället för natten. HEHE. x)
 
Som tur var hann jag inte bli solbränd, eller jag är lite rödare än vanligt i ansiktet och mina ben kliar, men bränd är jag inte. ;)
 
Bilder från förra årets besök.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0