Lördag

Halludiens!
 
Imorse åkte jag och pappa till Mediamarkt för att köpa ett objektiv. Jag fick 2 filter av pappa också, tack! :) (ett UV-filter och ett polaroid-filter :D) Jag köpte ett fast objektiv med 50mm brännvidd och F/1,4.
Efter jag handlat fick jag skjuts av pappa till Mikkis. Där testade jag objektivet. Först märkte jag ingen skillnad, men det var för att jag glömt att ställa om bländaren. HEHE, men när jag ändrat det så såg man en himla stor skillnad. :P Är väldigt nöjd, fast jag har ännu inte provat polaroid-filtret än, vet inte varför.
 
Hemma hos mikkis fick jag se hennes nya hamster, Cola. Hon är en svart dvärghamster som är extremt gullig och liten. Den är seriöst i miniatyr!
 
Vi har annars varit ute för det mesta, och suttit i hammocken i regnet - med mobilerna och spelat Grisly manor och the lost city. (hammocken har tak såklart) x)
 
 
Hehe, fler bilder på Smulan. Dessa fotade jag idag med nya objektivet. :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

fina bilder

2012-07-14 @ 20:33:52
URL: http://rememberthiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0