Mina bästa kompisar

Heej!
 
Det slog mig att jag kan göra ett inägg om mina bästisar.
Vet inte vem som vill läsa det, men lite uppmärksamhet är de värda tycker jag, eller nåt. ;)
P.S De står inte i någon speciell ordning.
Malin.
Malin är lite smått galen (ett exempel) men på ett bra sätt såklart. ;) ♥ Hon är kul att vara med och vi hittar alltid på något att göra när vi är med varandra. Det känns så iallafall. Antingen "märkliga gåvor" eller hoppning med oss själva (?) eller något annat underligt. x) Tyvärr träffas vi ganska sällan då vi inte går i samma skola längre.. :(
Alicia.
Alicia är väldigt ofta glad och rolig att vara med är hon alltid. :) Hon är väldigt snäll och det känns som hon ofta tänker mer på andra än sig själv (tex om vi vill göra olika saker så "offrar" hon sig genom att göra det jag vill) ;)
Vi båda gillar skräckfilmer och brukar ganska ofta se på det, det är roligt om båda blir lite rädda. :P
P.s Jag ser ut som en zombie på bilden. Fast det gör jag i verkligheten också, så det är inget att oroa sig över. :D
 
Mikaela.
Jag hade ingen bild jag fick lägga upp på mikkis.. Så jag ritade en.. xD
Man (eller jag) blir väldigt lätt flummig när man är med mikkis, och det tycker iallafall jag är askul. :) När vi är med varandra behöver vi inte göra något speciellt, det blir kul ändå. :)
Josefin.
"Juicen" kan man i princip alltid ringa om man har tråkigt eller vill spela med någon. Hon är sällan tillräckligt upptagen för att inte ha tid för sina kompisar. :) Vi har speciellt roligt när vi spelar COD zombies - woody woody woody! :P (Vi säger så för att då kommer zombiesarna liksom springande mot en! :D ...som om de liksom inte redan gör det.. hehe xD)
 
Jag har ju fler jättebra kompisar också, bl.a. Vilma, Ida och Jenny E. Tro inte att jag glömt er!  Och jag älskar alla mina kompisar, men det vet ni nog redan. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Paula

Jag ha dagens blogg, var gärna med!

2012-07-05 @ 14:12:35
URL: http://livetblandponnyer.blogg.se
Postat av: Lingonberry

Asså inte för att skryta eller nåt men man är ju snygg! ;)

2012-07-05 @ 18:40:02
Postat av: Malinsandin

Åh va söt du är Bettan! Hör av dig när du har lust att hitta på något :)<3

2012-07-06 @ 08:21:13
URL: http://Tsmklararviallt.blogg.se
Postat av: Josefin

Haha, söt!
Woody woody ;)

2012-07-07 @ 13:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0