Uppdatering

HEJHEJ
 
Det kanske är dags för lite uppdatering nu. Mitt i natten som vanligt. :D
Idag har jag varit med mikkis. Hon kom hit vid halv 2, och vi var till kl.10 eller nåt. Vi har haft det kuligt, vi har spelat i princip hela tiden.  :)
 
Imorgon ska jag försöka uppdatera bättre. På torsdag ska jag till mamma igen, och då kommer jag förmodligen inte sitta i mitt rum hela dagarna och spela, för det är närmare till kompisar, busshållplatsen och mamma är ledig så om jag är snäll kanske jag kan få skjuts till en kompis om jag vill. :)
 
Tyvärr har jag inte fotat alls idag, förutom när jag skulle visa mikkis hur mycket bättre min nya kamera är än min gamla. Så ni får se några gamla bilder i repris. Det vart tema: väder, eller himmel, eller något... x)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0