VI ändrade oss - igen

Hejsan igen!
 
Jag och min bror ändrade oss iallfall, vi gick ner till Gammelströmmen för att jag kom på att jag har ett litet jobb och göra, jag ska fota en till komradio. :)
Temat skulle vara natur så jag tänkte ta med mig den till änderna. Men såklart glömde jag den hemma. Suck..
Men om vi skaffar mer bröd kan vi gå dit imorn och mata änderna igen, det har de nog inget emot. ;)
 
VI gick iallafall ner till vattnet, och så märkte vi att vår lilla udde som vi brukar sitta på var upptagen av en barnfamilj, så vi satt och väntade lite längre bort samtidigt som jag matade en ensam andhona som verkade lite vilse. När vi såg att familjen plockade ihop började vi närma oss och när vi kom fram var alla änder där. Det var en stackars andhona som hade fått en fiskelina runt sitt ben.. :( Vi hade tyvärr ingen sax eller tång med oss och kunde därför inte göra något åt saken, men om vi ska dit imorn igen så ger vi det definitivt ett försök.
 
Andfight...
Glädjeskutt! ;)
Alla änder förutom 2 (tror jag) var honor...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hur har din sommar varit hittills? Har en tävling på min blogg var gärna med! http://jaasses.webblogg.se/2012/july/tavling-vinn-en-lank-1.html#comment (direkt länk)
-
Kommentera gärna på min blogg annars får jag ju aldrig svar på frågan! (Det med den nya blogg.se designen)

2012-07-17 @ 01:32:37
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0