Almedalen

HeEj!
 
Idag var vi i Almedalen, vi åkte tidigt och hann då inte blogga. Men det kommer några inlägg under kvällen.
För er som inte vet vad Almedalen är eller vad man ska säga, så är det en damm med massor av fåglar: Statsduvor, kajor, gräsänder, fiskmåsar, trutar och lite söta småfåglar. Idag var det bl.a första gången jag handmatade en gråsparv.*stolt* Haha.
 
Jag fotade självklart dött djur-mycket eller kadaver-mycket ( provar på det istället för as :D Jag fotade alltså inte döda djur! ) och har till och med varit duktig och rensat kameran. :)
 
Här kommer några av bilderna jag fotade idag, de kommer nog delas upp i olika inlägg.
De flesta bilderna nedan är failade, fåglar gör så konstiga saker. xD
 
Den bilden fick vara med även fast fåglarna inte var särkilt failade. ;)
Visst ser bilden ovan utdragen ut? Jag vet inte vad skrattmåsen lyckades göra, men bilden är är iallafall i normalt format. xD
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0