Blåsigt

Halludiens!

Idag hade vi tänkt att åka till Almedalen, men det är så himla blåsigt, så vi vet inte om det blir av. Vinden skulle avta mot kvällen, men vet inte om jag vill åka dit då.. :/
Men annars idag vaknade jag vid 7 av att det kändes som om hela väggen skulle blåsa bort. Haha. x)
Kanske inte riktigt så mycket blåste det, men det var inte lite!

Jaja, jag kollade inte på klockan, men antog att den var runt 9, så jag tänkte att jag snart skulle upp. Jag drog mig i (HEHE) ungefär 2 timmar innan jag gick upp och märkte då att klockan bara var 9 när jag trodde den var 11. x)

Jag gick ner och åt frukost, duschade och helt plötsligt blev det lunch och nu är klockan 12.30.  Haha, känns som om dagen håller på att ta slut.

Medan jag ändå bloggar kan jag ju visa lite fler bilder från Fårösund i förrgår. ;)

Nu är inte jag så bra på sånt här, men har inte lammet ganska bra steg här? :D↑
Mor och dotter

Haha, jag älskar lammungens min här. Den ser jätteförvånad ut tycker jag.
Öppen mun och när ögonvitan syns. xD

Det kommer faktiskt ännu fler bilder, men inte på lamm.





Kommentarer
Postat av: Malinsandin

Vet, gjorde det när jag skrev inlägget xd men det går typ inte för mig att ladda upp nya mobilbilder då ;/

2012-06-19 @ 14:46:32
URL: http://Tsmklararviallt.blogg.se
Postat av: Malinsandin

Grymt steg btw (y)

2012-06-20 @ 10:59:39
URL: http://Tsmklararviallt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0