Film/spelkvällen med juicen

Hellu!

Igårkväll kom Josefin över till mig. Vi såg på film och spelade COD, fast det gick inge bra att spela. Vi dog nästan hela tiden. x)

Jaja, filmerna vi såg var Final Destination 3 och V for Vendetta. Juicen sov över, och vi sov i sofforna. Sov riktigt uselt faktiskt. Somnade vid 1 kanske, vaknade kl.04.. xD Kunde inte riktigt somna om så jag halvsov med några minuters mellanrum.

När båda iallafall var klarvakna såg vi på några avsnitt, bl.a. det sista avsnittet i säsong 2 av Pretty Little Liars.
Josefins pappa kom och hämtade henne strax efter 12, och mamma hämtade mig en stund senare. (För er som inte förstod var vi hemma hos min pappa)


Myra, har inte så mycket nya foton p.g.a. det dåliga vädret. Fotad för några dagar sen.








Kommentarer
Postat av: Lawrence Daily

Hej! Fin blogg, och fin bild! Väldigt annorlunda motiv ;) Gillar du Jennifer Lawrence, stjärnan från hungerspelen? Kolla in min blogg, www.lawrencedaily.blogg.se!

2012-06-03 @ 17:05:34
URL: http://lawrencedaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0