Fjärde Juni

Heej!

Min dag har varit helt okej.
Slutade 14.10, som vanligt. Efter skolan gick jag hem, gick med Alex och Felix.
Jag gick till pappa, han skulle komma hem till helgen så jag tänkte att jag skulle städa så han inte skulle bli så besviken över hur stökigt det var. Men han kom idag! (Hehe, jag hade verkligen börjat städa när han kom också, satt absolut inte i mitt rum och spelade..) Så besviken vart han inte, och han hade med sig en massa Schweizisk choklad. :P
Mamma kom och hämtade mig innan middagen sen har det inte hänt så mycket.

Gud så intressant inlägg! :D
Nej, men jag har inte så mycket mer att berätta.


Bilden ovan är också fotade för några dagar sen, när det var så slabbigt väder. Lite svårt att hitta
något annat att fota en sån dag! x)




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jätte fin blogg!



Följa varandra via Bloglovin? :)

2012-06-04 @ 23:13:26
URL: http://mikaelaliv.blogg.se/
Postat av: gotlandsryttare Karro

Hej!

Jag har precis startat en ny hästblogg!

Den handlar om mitt och min ponnys vardagliga liv på gotland, träning och tävling och mycket mer!

-

I höst kanske vi kommer synas på TV då jag var en av dom 50 som kom till castingen i Ponnyakuten 4.

Låter det intressant? isåfall får du gärna kika in!

Kram /Karro

FÖRLÅT ifall du inte vill ha sånna här kommentarer!

2012-06-05 @ 14:08:09
URL: http://karrowestberg.blogg.se/
Postat av: gotlandsryttare Karro

Jag sökte med last problem, bett problem och att jag inte kunde hämta henne i hagen.

-

Men när det blev dags så var bara bett problemet kvar. Hon fick sår i munnen VARJE gång jag red med bett. Jag hade kollat med gotlands bästa tandläkare men hon visste inte :/ Jag var tvungen att rida på hackamore och då kan jag inte tävla dressyr och hon blir SUPER TUNG i handen så jag blev så SJUKT trött varje gång!

Hon sparkades när man hade sporrar och då kunde jag heller inte tävla dressyr :/ Meeen.. nu har jag börjat använda graman och det går bättre och bättre! :)

2012-06-05 @ 17:04:40
URL: http://karrowestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0