Infon om i lördags/söndags

Heej!

Som jag lovade i förra inlägget kommer det lite info om Alicias födelsedagsfest. Hon fyller för övrig år idag om någon undrar. Grattis! ♥ :)

I lördags åkte jag till Alicia vid halv 12. Vi åkte då och hämtade upp alla andra som skulle vara med på festen. Det tog ungefär 40 minuter att åka till Tranarö. Direkt när vi kom fram tog vi en fika med kakor och bullar. Efter det bytte vi om och gick ner till vattnet. Vädret var inte på topp, men det gick bra ändå. Jag fotade mest de andra när de badade, själv badade jag bara benen. x)

Vilma fotade bilden nedan på mig som jag nu har i min header också. :)


Lite smått oredigerad...

När vi badat klart gick alla hem igen. Jag och Alicia gick lite efter och fotade:


Vet att bilderna inte är så olika, men Alicia är så himla gullig i sin onepiece. ;)


Bilderna nedan är fotade när vi badade.

Vilma och Ida.♥

Ida och Vilma. :)

Från vänster: Jenny E, Vilma, Alicia och Ida. ;)

Efter badet gick vi hem och åt middag, tacos. Sen vart det film-time. Vi såg först på KM31, men det var inte alls en läskig skräckfilm. Vi såg sen Kick-ass, och sedan don't be afraid of the dark. Det vart ingen skräckis under hela kvällen. Alla var för mesiga. x)

Jag somnade sista, det var runt halv 6. Vaknade sedan några minuter i 11. Då åt vi frukost och sen såg vi på Insidious. DÄR vart alla lite rädda eftersom det är mycket "pop-upp-saker" i den filmen. xD

Vi åkte hem vid halv 4. Det har varit en jättekulig helg tycker jag! :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0