Min dag, eller nåt

Heej!
Tycker inte det känns som det var skola idag. Men det var det ju såklart! x)
Skoldagen såg ut såhär:

En vanlig mentorstid och sen stuga. På stugan fortsatte vi se på I am legend som vi började kolla på igår på SO:n.
Sen var det engelska och där hade vi inte heller något att göra, så jag, Alicia och Malin gick runt i korridoren och snackade lite om min kamera (som jag hade med då jag skulle fota lite för att se om det vart något bra till fotokursen.)

Efter engelskan var det lunch.. Sen var det talangjakt. Efter den slutade vi för att våran No-lärare var sjuk.
Så slutade runt 13 och fick snällt nog skjuts hela vägen hem till pappa av mikkis mamma som skulle hämta mikkis. ;)


Skulle kanske till Malin ikväll med en massa andra, men jag kan inte ta mig dit.. :(  -.-'
Så jag stannar hemma och förbereder mig inför Alicias födelsedagsfest imorn! Vi ska till hennes landställe precis som förra året. :P

Jag har faktiskt spelat ett av våra nya Ps3-spel också, motor storm apocalypse. Hehe..



Malins, mina och Alicias fötter när det var engelska. xD



Kommentarer
Postat av: Sandra

Riktigt duktig är på att knäppa kort! :D



ta åt dig de, för det säger jag inte till många ;)

2012-06-10 @ 18:27:57
URL: http://teamtracy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0