På Gotland

Heej!

Har under den lilla stunden jag suttit vid datorn försökt upptäcka den nya blogg.se-plattformen. Det går inge bra, när jag kollade på designen så var den helt underlig. All text på stilmallen syntes bara i någon sekund, sen försvann allt förutom en rad. Sen när man ska publicera bilder. Det blir ett jättemellanrum mellan kanten och bilden. Texten ligger mycket närmare kanten än bilderna. Det gör dessutom att om jag laddar upp bilderna i vi säger format 600, så kommer bilden hamna lite utanför. Det är jätteknäppt... :S

Förutom det konstiga stilmallen och bilduppladdningen har det nya varit ganska bra. Inga jättestora förändringar, men jag tycker ändå att den nya plattformen känns lite skönare och på något vis mer avslappnad. ;)
Nog om det nu.

Som ni kanske förstår genom att läsa överskriften är jag på Gotland nu. Jag och farfar åkte kl. 09 imorse till nynäshamn och båten gick vid 11. Båtresan gick som vanligt, bra, men lite halvtråkigt. Vi var framme i Visby kl.14.20. Då åkte vi direkt till Slite där farmor och farfar bor.

Det första vi gjorde var att packa ur bilen och fikade. Sen tog jag fram kameran och fotade allt jag såg. Nejdå, men det fanns lite fåglar (alla som känner mig vet att jag älskar att fotografera fåglar, och andra djur, men fåglar är vanligtvis de djur man träffar på oftast i natuen.)



Om jag har tur kommer det någon liten kotte vandrande på tomten snart, vill hinna fota innan det blir mörkt. ;)





Kommentarer
Postat av: Bianca

Jättefina bilder!:)

2012-06-15 @ 20:39:40
Postat av: Ellen

Hej! Det skulle vara jätte kul om du kunde hjälpa mig att komma på en utmaning jag ska utföra! Mer info: http://keey.blogg.se/2012/june/utmaningen.html#comment
Tack så mycket! Kram! ;D

2012-06-15 @ 21:31:41
URL: http://www.keey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0