Skolavslutning ☼

Heej!

Nu är det sommarlov, och det är så sjukt skönt!!
Vi började kl. 09, men innan dess kom Josefin hit till mig och vi fixade varandra lite. Hon lockade mitt hår och tvärt om. ;)
Vi fick skjuts av mamma till skolan kvart i 9, och kom på att jag glömde kameran. -.-
Först samlades alla på skolgården och lyssnade på lite sånger, sen gick vi in i mentorsrummen. Där fick vi glass och våra personliga brev eller vad det nu är.. xD

Sen fick man gå hem, så jag sa hejdå till alla och sen gick jag. Halvvägs hem till mamma kom jag på att mina hemnycklar ligger i min kameraväska (som jag ju planerat att ta med) så jag ringde Blerurk och han var hos pappa. Men han skulle tydligen till mamma precis då, så jag behövde inte vända som tur var.

Det har inte hänt så mycket mer. Sista ridlektionen för den här terminen ikväll. Vi ska ha galopparbete, fast det kanske jag redan har sagt. Sen ska jag hem till pappa för att packa och duscha. Imorgon bitt bär det av till Gotland. Datorn hänger med, så jag tänker fortfarande blogga. ;)
Hehe, jag hade tråkigt efter skolan, så jag fotade lite självporträtt.. Hehe






Kommentarer
Postat av: Alicia <3

OMG!! är det där du!?? Gud va fin du är! Snygging! <3 saknar dig kom tillbaka från Gotland! (även om du typ bara varit där i några timmar! Hehe ;) <33 SNYGG!

2012-06-15 @ 21:29:34
URL: http://Deonormala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0