SOMMARLOV IMORN

HEEJ!

LÄNGTAR TILL IMORN!
Hehe.. Det är ju skolavslutning imorn, och det kommer bli extremt skönt att få ledigt. På fredag kommer jag följa med min farfar till Gotland (han kom hit från Gotland där han bor för att jobba).
Jag vet inte riktigt hur länge jag stannar, för min brorsa kommer också, men har en övning då (han är med i hemvärnet) Och kan inte komma för än den är klar. Jag kommer nog stanna i liiiite mer än en vecka.

Fotokursutsällningen ikväll såg ut såhär:
Juicen och jag kom in i salen och jag vart iallafall lite chockad. Salen var fylld med bord med ljus och musik. Det var en stor smörgåstårta och kakor, citronrutor o.v.s. Juicen och jag fick dela på en tallrik med jordgubbar och en hel päroncider. ;)

Men jag måste gå och göra mig klar nu. GOD NATT!

Visad bild. Kommer nya, lovar!



Kommentarer
Postat av: T U V A

Sv: Tack :)



Kram & ha ett bra sommarlov.

2012-06-14 @ 11:03:38
URL: http://tuvalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0