Varit i Fårösund

Heej!

Den här dagen har spenderats i Bungenäs, Fårösund tillsammans med min farmor, farfar, faster, farmors syster och Göran. :)

Vi har vandrat inne på militärområdet i någon timma. Där hade någon släppt sina lamm lösa, (hela militärområdet är som en enda gigantisk hage som är instängslad), så man kunde gå fram till dem och sådär.
Vissa var lite skygga medan det var en som bara ville gosa hela tiden. Den följde efter när man slutat klia. ;)

Rabbisar fanns det också gått om. De var på ganska långt avstånd, men någon bild där man såg vad det var för nåt fick jag nog.

På min farmors systers grannes tomt (min farmors syster bor där) fanns det 2st svarvita flugsnapparbon i stubbar som varit övergivna hackspettbon. Fåglarna fotade jag ju såklart också. ;)

Bilder kommer snart, måste bara föra över dem.
Fotade imose.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0