3 dagar sen

Hejhej!

Det var länge sen det vart en uppdatering nu..

Idag har jag varit med Malin. :)
Åkte direkt hem till henne efter skolan. Då åt vi lite och sen for vi till stallet. Malin red och sen åkte vi hem. Mamma hämtade mig sedan. En kortfattad text om hur dagen sett ut. Det har varit roligt. :)

Nu ska jag bara ta en liten dusch och sen ska jag gra nåt kuligt. Spela på min nyköpta dator kanske.
(köpte den av min bror med nytt grafikkort bl.a. För 3 000kr, ordinarie pris: 10 000 kanske, utan grafikkort :P)
Woho, nu kan jag spela lite roligare spel, typ BF3, och Css på högsta grafik ;)
*Lycklig*

Imorn blir det tjejkväll med juice och maloon. ska bli kuligt!


Gerbilerna, R.I.P HoneyBack!♥ (den gulbruna)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0