Duvan på baksidan

Heej!

Idag var jag för tredje gången på matprao i skolköket. Usch.
Men man får iallafall en glass som belöning. :)

Jag slutade kl. 3 i köket och då hade vi NO, men jag åt min glass då, så jag satt utanför bildsalen eftersom bild skulle vara våran nästa lektion. På bilden fortsatte jag med min nallebjörn som jag målar. 

Vi slutade kl. 14.15, och jag gick direkt hem till pappa. Då städade jag lite, pluggade lite tyska (jag har prov imorn) och spelade COD igen. GEEK, nej men det är ju jätteroligt! :D

Klicka för större format.

En duva som drack vid dammen,
 och någon underlig växt...



  


Kommentarer
Postat av: Sofie- Hästälskare

fin blogg! :D

2012-03-28 @ 08:21:55
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0