Fredagen

Hejhej!

Jag vet att jag inte bloggade igår..
Men jag kan berätta lite om vad som hände igår nu.

Först var det ju skola till 15.00, sen gick jag hem till mamma. Efter middagen åkte vi till stallet, jag skulle rida Minty -.- Men senaste gången jag hade henne blev jag lite mörbultad, så jag ville helst byta häst. Men först tyckte min ridlärare att jag skulle prova iallafall. Men sen var det så att en i min grupp inte kom till ridningen, så en annan i min grupp fick byta häst med henne och jag fick hennes häst. Asså hon som bytte med hon som inte kom till stallet. x) Kompicerat, hehe....

Men jag fick iallafall rida Oliv. Vi skulle rida något program, fast jag vet inte riktigt om vi gjorde det. Fast jag tror det. x)

Till nästa lektion ska vi lära oss ett helt program utantill, höhö, det kommer gå jättebra...
 ^ ^______ 
| oo            \
 \ *            | |
  U-U----U-  \/
Någon som kan gissa vad djuriet jag just hittade på lite random kan vara? :D

 
Jaja, idag är det fredag.
Det var studiedag, jag har sysslat med:

Först spelade jag lite COD, Team death match, och zombies. 
Sen gick jag ut och krattade. Jag var helt enkelt sugen på att gör fint i trädgården, kontigt nog.
Jag tvingade ut blerurk också. Han fick gå och slänga alla löv i komposten medan jag krattade.

Jag fiskade upp alla löv från dammen också, eller nästan alla.
Dammen har ju spruckit sönder p.g.a. att det låg vatten kvar i den när frosten kom och det frös till is.
Men vi ska laga den så snart som möjligt. ;)
Vi jobbade väl där ute i 2-3 timmar.

Sen har jag inte gjort så mycket mer. Just nu spelar jag COD. Eller snart gör jag väl det eftersom jag bloggar nu...



En missbildad jorgubbe från när jag var på Bergön 2011 med Malin, vill dit igen! :)


  




Kommentarer
Postat av: saga

söt blogg, bloglovinbyte? :)

2012-03-23 @ 21:28:01
URL: http://sagahagmann.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Jätte fin blogg, gå gärna in på våran blogg! :)

www. jumpnerds.blogg.se



Ha de bra!

2012-03-24 @ 07:37:03
Postat av: Maliin

jaaag med ;D

2012-03-24 @ 08:46:22
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0