God Morgon

Hejsan!

Idag börjar jag 09.05 så jag får ju faktiskt lite tid på mig att blogga. :)
Jag har precis duschat, och jag ska väl gå till skolan vid kvart i.
Jag har inte så värst mycket att berätta. Men det är väl kul med ett litet inlägg då och då va?

Det är som sagt fotokurs idag så jag kommer gå direkt hem från skolan, jag slutar 15.20, så jag är typ hemma 20 i 4. Bussen går 17.30-nånting så ska förmodligen ta den, annars får jag skjuts.

Idag skulle det tydligen bli väldigt varmt och fint väder. Det förstod man när man klev ut i vardagsrummet - det är typ orangt eller vad man ska säga. Oranget? Nej, det får bli som det blir. x)

Som ni kanske märkte blev detta ett inlägg om lite random grejor, hehe..


Hittade den här bilden på http://Lolpics.se :)







Kommentarer
Postat av: Vilma

Jenny din fis.. Vart har du gjort din header!? Sjukt snygg! :D♥

2012-03-21 @ 16:51:52
URL: http://viilmaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0