Idé

Tjenare!

Idag i skolan gav Malin mig en idé. Att jag skulle skapa en blogg som visade bilder på mina teckningar.
Jag känner att jag inte vill skapa en ny blogg just nu, men jag kan ju faktiskt skapa en ny kategori. Jag kanske ändrar mig senare, men det är ju bara att fixa ju. ;)

Tyvärr har jag mitt skissblock i skolan, men på måndag ska ni få sen en uppdatering i "skisser"-kategorin som snart skapas!

Sålänge fårn ni en bild som jag personligen tycker är lite c00l.                                 Och speciell..
Ni får gärna mobba den, det gör jag! :D


SKOJA, den här bilden var bara någon random bild jag hittade i en låda,
ritade den för 1 år sen kanske xD
Denna bilden tycker jag däremot om. Den är enligt mig lite lätt "charmigt ful" :)
Och om ni undrar så var bilden färgad förut, men jag var tvungen att göra den svartvit
för att man såg konturerna så dåligt o.s.v, och det som är i skålen är "morotskräm".






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0