Med mellanrum

Hej igen!

Förlåt för att jag bloggar med så stora mellanrum, men jag har varit lite upptagen.
I fredags var jag och bowlade med Juicen och Malin. :D Förlorade ju som vanligt hehe. ;)

Igår var jag med Alicia hemma hos mig. Vi spelade Amnesia och skypade, sen spelade vi lite sims 3...
Vid 8 kom pappa hem med mat. Då åt vi och sen åkte vi hem till Alicia. Där spelade vi lite COD, black ops och MW3. Sen såg vi på film, i en kvart.... Vi somnade nämligen i soffan..
Då kom tydligen Alicias mamma och väckte oss och sen gick vi och la oss. Men jag har absolut inget minne av att vi gick och la oss, så jag var liiite förvirrad av att jag nästan inte kom ihåg nåt av filmen och att vi ändå kunde vara i Alicias rum när vi vaknade.
Detta är väldigt svårt att berätta, men jag hoppas ni hänger med! x)

Idag var jag ju då med Alicia till 2 eller nåt, halv 2 kanske..
Sen åkte jag hem och städade åt gerbilerna, och i mitt rum. Jag hann spela några matcher COD zombies innan mamma kom och hämtade mig.

Nu har jag ätit middag och ska snart gå och se på TV. Hejdå sålänge!


Fotade denna hos Alicia.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0