Mobil uppdatering

Hejhej!

Om ni nu undrar om detta inlägg är skrivet på min mobil är det inte det. Hehe, kul att veta!
Nej, men anledningen till att jag har "mobil uppdatering" som överskrift är att jag tänkte blogga från mobil idag för extra bra uppdatering. ;)
Det händer inget speciellt idag, jag bara kände att jag ville uppdatera lite oftare.
Men ni får nog vara beredda på att jag ju tar bilderna från mobilen, och de kanske inte är så fina. Fast som tur är har jag faktiskt fört över några bilder jag tycker om till mobilen. Så ja, vi helt enkelt se vad det blir.
Långt inlägg för en sådan liten sak..

Nu blir det en bild på Ada - koltrast.
(För de som undrar kallar jag och min familj alla koltrast-honor "Ada" och alla koltrast-hanar "Kolle")






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0