Tisdag

Hejsan!

Som ni kanske sett har jag gjort om designen. Hehe, ja..
Iallafall, idag har jag varit i skolan till 14.15, eller vi slutade då så jag var väl i skolan efter vi slutat i några minuter. Men det är oviktigt. x)

Efter skolan gick jag hem, till mamma. Sen gjorde jag inte så mycket, spelade lite css, åt en toast.. Sen var det väl inte så mycket mer. Men det har varit skönt. :)

Imorn är det fotokurs med Josefin igen. Måste göra min hemläxa också. Man skulle välja ut ett motiv som t.ex. en soptunna, fota den satt det blev blurrig bakgrund och att "förgrunden" skulle vara suddig, och då krävs det ju att det är någonting framför motivet också. Motivet fick inte vara i mitten av bilden.
Vi får väl se vad jag hittar på! x)


Igår såg solnedgången ut såhär hos oss:

Usch på kvalitén. :S






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0