Vårpromenad

Heej!

Min söndag startade med en promenad. Eller först var jag ju tvungen att klä på mig och äta frukost o.s.v. Men ni fattar hoppas jag. ;)

Jag gick ner till ån som vanligt och fotade änderna, men jag stötte på den här lilla saken innan jag kommit fram:


Blåmes. ;)


Sen kom jag fram till ån, fast då var det redan någon som matade de flesta änderna, så jag fick bara mata 3 av dem. Men sen fick dem slut på mat och gick, och då var det min tur :D


Bilderna ovan inte vart så bra, men det är iallafall framgång från senaste gången! x)




Efter kanske 20 minuters andmatning, tog brödet slut och jag for hem. Påvägen hem hittades vårtecken:


Snödroppar.

Krokus.




 

 

 


Kommentarer
Postat av: lingonberry

blåmesen var fett söt :) <3

2012-03-11 @ 15:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0