Betessläppet

Hejhej!

Jag har inte göra något tidsinställt inlägg som ni kanske märkte. Men nu tänkte jag berätta lite om betesläppet jag var på idag.

Jag vaknade 07.30 och gjorde mig klar, åt frukost o.s.v. Sen hämtade vi Alicia och åkte direkt till gården. Det tog inte så lång tid att komma dit, bara mellan 20 och 30 minuter. Klockan var inte ens 10 när vi kom dit, och korna skulle släppas 11.

Alicia gick då och kollade på några av hästarna som fanns på gården:



När vi senare gick tillbaks skulle mamma gå och köpa kaffe. Vi väntade och väntade.. När korna sedan skulle släppas ringde mamma och sa att de spärrat av så hon inte kunde komma till oss. Men hon lyckades ta sig fram ändå, fast lite senare.

Kosläppet var inte så spralligt som jag hade hoppats på, men lite fart var det på kossorna iallafall. ;)





Jag har fler bilder, men inlägget blir lite väl långt.. Resten får ni i något annat inlägg! :)








 

Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; jodå, min helg har varit bra :)

2012-05-20 @ 20:30:55
URL: http://svaahnen.blogg.se/
Postat av: Maliin

va smala vissa såg ut :O precis som på kolmorden...

2012-05-22 @ 15:52:24
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0