Hos Alicia





Idag var jag och mikkis hemma hos Alicia. Vi åkte först till alicias pianolektion. Mikkis och jag satt utanför och väntade. När hon var klar kom hennes mamma och hämtade oss.
Hemma hos Alicia var vi ute med henns hund, Ziggy - som ni ser på bilderna. :)
Vi hann inte vara så länge för att Mikkis mamma kom och hämtade mig och henne. Vi skulle nämligen till Fornuddsparken och köpa biljetter till Cirkusen. Hehehe...
Man fick fota (utan blixt) så jag tog med mig kameran. Bilder kommer asså. ;)
Mikkis mamma kom och hämtade oss efter cirkusen. Jag fick skjuts hem.
Det var jättekul.♥ Men det var lite sorgligt, för mitt i pausen (som var i 20 minuter) köpte vi varsin popcorn och dricka, och jag satte ner min popcorn på golvet framför mig. Sen kom det lite folk och skulle sätta sig ner.. Sen vart det såhär:
- vart är mina popcorn?
- jag har mina här.....
Både jag och mikkis kollar ner på golvet under "sätena" ser vi att mina popcorn ligger där, någon meter ner.
Det var riktigt smidigt av mig att ha ner dem. Jag hann inte ens ha de i 10 minuter! xD




Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej tjejen!

En fråga, vad har du för kamera?

Du får MÅNGA bra bilder!:)



Kolla gärna min blogg och släng in en kommentar!

KRAM!

2012-05-09 @ 08:39:20
URL: http://faannylindgren.devote.se
Postat av: lingonberry

R.I.P POPCORN

2012-05-09 @ 21:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0