I skolan

Heej!

Sitter is kolan nu och väntar på mikkis. Vi är i datasalen och ska jobba NO istället för matte. Juste, efter denna lektion slutar vi! kl.12 :D
Då ska jag bara gå direkt hem.

Förlåt för att jag inte bloggade nåt igår. Jag var hos Josefin på morgonen, sen åkte jag hem och städade. Lite senare åkte jag tillbaks till Josefin igen. Vi åkte till stan för att vi tänkte fota, men det vart ganska misslyckat. x)

Jag gick hem direkt efter det och åt middag med pappa. Han ska bort på torsdag i 3 veckor.
Jaja, jag ska börja jobba nu. Hejdå!








Kommentarer
Postat av: johanna <3 ♫♪

sv, låter bra ;) jo det är jätte bra här!



Kram!

2012-05-14 @ 16:46:40
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0