KoNsTiGa InSeKtEr

Hittade alla dessa konstiga insekter på tomten för en stund sen. Har kollat lite i insektsböcker, men jag har inte hittat något som liknar dessa. :o





När jag ändå är inloggad kan jag berätta att min dag har sett ut såhär:

Vaknade sent, vi 10. Gick upp vid 11. :P
Mamma och jag hade planerat att eftersom hon skulle till sitt jobb en kort stund, kunde jag följa med så vi kunde gå runt och shoppa i Sickla.
Medan mamma hade möte började jag må jättedåligt. Först mådde jag illa, spydde nästan.. Och sen började jag kallsvettas jättemycket. Kände mig nästan svimfärdig. Men sen somnade jag i några minuter på golvet. När jag vaknade var mamma klar med mötet och då ställde jag mig upp igen. Först mådde jag bättre men sen började jag må dåligt igen. Då var det liksom bara att race-a hem och vila. Utan att shoppa.. :(

Nu mår jag iallafall bra igen. Hehe.. :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0