Kristi himmelsfärd

Hellu!

Ikväll har jag varit på en dansuppvisning med Vilma och mikkis. Alicia och Ida var några av de som uppträde. De var jätteduktiga! :)
Uppvisningen varade i ca 2h. Den började kl. 19, och slutade kl.21 eller nåt. Mamma skjutsade dit och hem. :)

Jag har inte gjort så himla mycket idag. Pappa åkte iväg på sin 3-veckors resa i Europa på sin MC idag också. Så jag kommer bo hos mamma under den tiden. VI åker självklart över för att sköta Lillis och fiskarna. ;)

Jag har inget mer att berätta nu. Mamma vill att jag ska avsluta så hon kan sova.. Så hejdå!



Den första bilden på haren är fotad igår. Hemsk kvalitét på bilden,
men det var ju ett sånt där ögonblick där man inte hann ändra inställningarna.
Den andra bilden är gammal från arkivet. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0