Måndag

Hejhej!

Idag fick vi håltimme på sista lektionen, så vi slutade 12. :P  Fast det har jag redan skrivit.

Jaja, efter skolan gick jag, Ida, Vilma, Jenny och Alicia hem till Malin. :)
Där åt vi lunch, och sen såg vi på Saw 1. Ida och Jenny skulle dra ganska snabbt. Tror det var direkt efter filmen. Vet inte riktigt vad vi gjorde sen. Men vi pratade väl mest tror jag. Sen helt random kommer Carl, Felix och Alex. Då gick vi upp i Malins rum och typ lyssnade på musik och kastade kuddar på varandra.... (?)
Haha, det låter rätt skumt.. xP
Vi gick också ut lite, och satte oss i vardagsrummet. Då drog Alex. Resten av oss fortsatte prata i Malins rum.. Sen drog Vilma. Nån gång drog Felix också...
Jag och Alicia skulle gå till Alléplan för att bli hämtade av våra föräldrar vid strax över 18. De andra följde med då de skulle äta på Sibylla. x)

Haha, ja det var väl min dag. Det har vart väldigt kuligt! :)


Random bild från arkivet..





Kommentarer
Postat av: Carmela

Fin bild och fin blogg :)

2012-05-15 @ 16:38:04
URL: http://carmelak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0