Min dag

Hellu!

Tänkte bara berätta lite om min dag. Och sen kan jag snabbt gå igenom gårdagen eftersom jag inte hann blogga då.

Idag har vi haft:

Mentorstid - våga vara...
Engelska  - vi fick tillbaks proven, jag hade missat en fråga värd 2 p, men annars alla rätt. Hehe....
Stuga - hade inga läxor, så alla bara satt och pratade och spelade på mobilerna, haha. ;)
Idrott - handboll.

LUNCH - har totalt 40 minuter rast och då ingår ombytningen från idrotten också, så väldigt kort tid att äta.

Syslöjd - Gjorde en extrem-failad tärning på 10 minuter, annars gjorde jag inget. x)
SO - satt i smågrupper som vi gick i igår och skulle svara på några frågor... Berättar med om det nedan.
 


Gårdagen:

Vanlig dag i skolan förutom att istället för de 3 sista stugorna på dagen gick hela klassen först i smågrupper (jag var med Mikkis, Daniel och Nalu) och skulle hitta några frågor med hjälp av QRReadern som man kan ladda ner på t.ex. Iphone.. Det lärarna inte tänkt på är att det tar lite längre tid än 1h att gå de kilometrarna som var mellan vissa frågor, sen att svara på dem o.s.v. Så vi kom tillbaks till skolan 10 minuter efter vi egentligen skulle slutat. Så halv 4. -.-

Jag följde med hem till Alicia efteråt också. Vi gick över en liten stund till hennes gudmor som har en tax med unge. Asså OJ vad gullig den är! Man dör lite... Filmade rätt mycket med mobil och håller på med ett liten video. Men jag vet inte om jag får lägga upp den.


Jag kanske skriver ett till inlägg efter ridningen ikväll. Men jag kommer ju hem rätt sent så kanske inte hinner. Vi får se. ;)





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin design! :)

2012-05-31 @ 19:58:10
URL: http://alexandrasliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0