Sista inlägget ikväll

God kväll!

Min dag har varit ganska kulig faktiskt. Det kändes skönt att inte slösa bort dagen med att sitta hemma, utan att få komma ut och göra nåt skoj. :)

Just nu sitter jag och är helt klar för natta. Jag ska gå och lägga mig tidigt idag, det är ju trots allt skola imorn, och jag vill inte vara dödstrött då för att jag har sovit för lite.

Hehe, jag skriver väldigt ofta onödiga texter har jag märkt. Men det får ni stå ut med. x)


Jag brukar inte gilla porträtt så mycket, men detta är lite mer min stil. ;)
Jag fotade denna kanadagås igår.




Kommentarer
Postat av: martina

Hej fina du! skulle bli oerhört glad och tacksam om du ville rösta fram mig som stockholms nästa stora artist! mitt bidrag heter: STOCKHOLM I MITT HJÄRTA - MARTINA AHLMARK och är nmr. 5 på listan! För att komma till röstningen kika in på min blogg eller besök länken nedanför efter pilen! tusen tusen tack i förväg! ->>> http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4310&artikel=5116039 <----

2012-05-21 @ 19:02:07
URL: http://likegossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0