Solnedgången igår




Min dag har varit rätt bra och rolig faktiskt. :P

Vi hade:
mentorstid
engelska - Prov, det gick väl ganska bra..
stuga
idrott

LUNCH

Syslöjd
So - vi fick istta utomhus på So:n, och man skulle bara läsa ett häfte med lite om berg och is o.s.v. Vi jobbar nästan med samma sak på So:n som med No:n..

När jag läst klart häftet gick jag ner till en liten gräsplätt. Där träffade jag Olle och Nalu som planerade att kasta en massa maskrosor på några andra i min klass som inte satt allt för långt bort. Jag fick också kasta. Vi gjorde det två gånger. xD

Sen gick vi in och fick sluta. 14.55 ungefär.
Jag gick direkt hem när vi slutat. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0