Somriga






Jag tycker bilderna ovan som jag fotade för en stund sen är ganska somriga. Speciellt bilden i mitten på talgoxen. Den ser så grön och växtlig ut. :D Men bilden ser lite utdragen ut, men det är fågeln som sträcker på sig.

Den första bilden på skatan tog jag bara med för att den hade en mask i näbben som den skulle ta med till boet ovanför. Den sista bilden tyckte jag såg lite rolig ut eftersom skatan flyger, men fortfarande har nedfällda ben. x)


Snart ska jag och min brorsa gå ner till La Fleur för att mamma är på konsert ikväll och kan inte ge oss middag. Pappa är ju fortfarande borta på sin resa i Europa, annars skulle vi ha varit hos honom.

Juste, ridningen igår.
Vi red ut som jag trodde, och jag fick rida Lady. Det gick jättebra tycker jag. Och jag har alltid varit lite rädd för Lady i spiltan då hon kan vara ganska sur. Men igår vågade jag göra i princip allt, och hon var jättesnäll. ;)
Fast när jag skulle klä av henne och hon bara hade 1 skydd kvar på bakbenen vart hon lite aggro och då fick mamma gå in. Hon är ju trots allt uppväxt med hästar. x)




Kommentarer
Postat av: Sara

Jätte fin blogg du har! :D Allt bra med dig? kram

2012-05-25 @ 18:11:14
URL: http://biebersbaby.blogg.se/
Postat av: tjejernaofsweden

Hejhej! Super söt blogg! Skulle vara schysst om du/ni kunde säga vad ni tycker om våran design? Massa kramar från oss!

2012-05-25 @ 21:07:04
URL: http://tjejernaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0