Tisdag

Halloj!

Idag har min dag sett ut såhär:

Skolan:
Mentorstid
Matte - Prov, det gick extremt dåligt, men sånt händer. x)
Idrott - Man skulle välja mellan Fotboll, handboll och kondition. Jag valde först fotboll. Men jag ändrade mig senare till handboll, för det är iallafall roligare än fotboll och kondition. Fast jag gillar inget av dem.. :/

LUNCH

No - jobbade med mikkis, det är kemi och man ska göra en affisch/plansch om jord.
Bild - Håltimme! Slutade 13.20. och gick direkt hem. Jag glömde nycklarna, men jag hade sån tur att blerurk var hemma. ;)

Resten av dagen:
Efter skolan har jag inte gjort så mycket.. Jag har väl bara varit ute på balkongen lite, och varit inne och spelat lite. Så min dag har inte varit så värst spännande.

Men nu ska jag äta, så ska inte blogga mer nu.



                                           Lillen, visad bild från mitt arkiv. ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0