11/5

Heej!

Förlåt för att jag inte uppdaterade nåt igår. Jag hade ingen tid alls.
Först gick jag ju i skolan till 3, Alicia följde med hem. :) Då ville jag ju inte blogga precis.
Sen följde hon med till stallet också. Vi skulle rida ut, men det regnade så vi var inne i ridhuset istället. Jag fick rida Chiko.
Han är så himla mysig... Men han var också jättepigg! Det gick inte så bra att rida. Det har inte gått så bra de senaste 2-3 gångerna, men sånt händer. x)

Efteråt skjutsade vi hem Alicia och åkte hem. Jag duschade och började sedan direkt med en eng-läxa. Jag var inte klar förän sent på kvällen/natten och då gick jag och la mig utan att blogga.


Idag skulle jag slutat kl.14.20 egentligen, men vår SO-lärare behövde gå tidigare så NO:n började direkt efter. Vi slutade då kvart i 2 istället. :) ¨

Ikväll ska jag, Josefin och Malin åka och bowla. Det ska bli kul! :)
Mamma skjutsar mig till Malin och sen ska vi åka dit. Juicen tar buss.









Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM

Heej :)

Jag tar en liten bloggpaus under helgen, men är tillbaka som vanligt på måndag igen ;D



Hoppas du får en asbra helg, så hörs vi!

KRAAAMAR :D

2012-05-11 @ 16:48:55
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0