6 punkter med fakta om mig

Har länge tänkt att jag ska ha en sånt där inlägg med "5 saker ni inte visste om mig", men jag har inte vetat vad jag ska skriva förrän nu. :)
 
  • Jag ogillar facebook och är inne där kanske 1-2 gånger om året bara.
  • Jag tänker, pratar och skriver väldigt ofta på engelska.
  • Jag har många olika dialekter. Jag säger t.ex. aldrig "jättemycket" utan "väldi mycke" istället, och sen säger jag "faaarmår" (HAHA) istället för "farmor". Fast jag säger "farfar" med stockholmsk dialekt.
  • Jag är bara 157cm lång och är redan längre än mamma...
  • Jag var jätteskeptisk till ridning när jag var 7-8 år, men nu älskar jag det och mamma och jag kollar jämt på hästar till salu (på skoj, vi har varken tid eller pengar till det just nu)
  • Jag blir extremt konstig ibland när jag är trött. Det är nog många som blir konstiga då, men jag får nästan som en annan presonlighet då. HAHA.↓
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0