Drömmar

Hejhej!
 
Jag brukar nästan aldrig komma ihåg vad jag drömmer.. Men det gjorde jag inatt, haha.
Först vaknade jag upp av att det var en gigantisk örn utanför mitt fönster på altanräcket som åt fågelfrön..
Sen märkte jag att det var en till örn och två falkar i närheten också.
Jag skyndade mig ut och då var bara falkarna där och sen två stycken främmande personer som gick runt på baksidan(?)
Eftersom örnar är köttätare bestämde jag mig för att ge dem gamla köttsopor. Precis när jag givit fåglarna köttet kom jag på att det nyss hade varit ett zombievirus över hela världen. Det hade nu avtagit men det fanns fortfarande kvar virus i köttet som jag gav fåglarna. Först blev jag lättad över att viruset inte kunde spridas genom olika arter, så fåglarna skulle inte bli zombies, men sen kom det ett par gamlingar som sköt en av örnarna och åt upp den.
De blev genast zombies och jag sprang ut och klättrade upp i gungställningen där de inte kunde nå mig.
 
Efter en stunds väntande teleporterade jag mig till en skola där några av mina kompisar också var.
Det var tomt i skolan förutom i matsalen där mattanterna var. De var jätteglada och sa att vi skulle få baka våra egna efterrätter. Vi meddelade mattanterna om att viruset kommit tillbaks, men de trodde oss inte.
 
Den lilla gruppen med mig och mina vänner sprang runt och låste alla dörrar vi kunde hitta förutom just den i matsalen som inte hade något lås (?)
 
Jag vaknade efter det där, så jag vet inte riktigt vad som hände i slutet tyvärr.
 
Ähm, ja.. Detta var min syn när jag vaknade i drömmen. xD Jag vet att bilden är jättevacker, HAHA.
___
 
Vilket äckligt väder det har varit idag. Jag har bara suttit inne och tråkat. Det känns som att klockan är fem men den är inte ens halv tre än. Vi får se vad jag hittar på idag, jag ska städa mycket innan jag åker till mamma imorn iallafall.
 
Vilket långt inlägg det blev, hehe..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: wilma l

Fin blogg :) ♥ kram

2012-11-03 @ 16:25:29
URL: http://alltofwilma.blogg.se
Postat av: Anna S

Hej fin blogg!
Bloglovinbyte?

2012-11-03 @ 17:10:20
URL: http://jjaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0